آهنگ جدید علی لهراسبی با نام المپیک

عــ ـســ ـــ♥ـــل وبـــ

خدایا گر تو هم درد عاشقی را می کشیدی...پشیمان می شدی از اینکه عشق و آفریدی.

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ عــ ـســ ـــ♥ـــل وبـــ خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

 

 


عسل وب وبلاگی برای سرگرمی، خنده و ...

نظرات شما عزیزان:

نازی
ساعت17:58---24 شهريور 1392
سلام گلم من لینکت کردم منووووووبلینک منتظرما

نازی
ساعت10:56---24 شهريور 1392
عزیزم وب قشنگگگگگییییییییییییی داری

arash
ساعت2:36---18 شهريور 1392
دیشب در خواب ناگهان خدا در گوش من گفت:

تو را چه به عشق. . .

گفتم چرا؟

گفت تو خوابی و عشقت در آغوش دیگریست . . .

لبخندی زدم و گفتم :

خدایا این مخلوق توست . . .

شاید تو خوابی که خبر از رسم دنیایت نداری . . .


محمد
ساعت1:21---17 شهريور 1392
سلام مهدی جان خوبی
تشکر که به وبلاگ من سر زدی خوشحال میشم مارو لینک کنی فقط مشه بگید با چه اسمی لین کن وبلاگتو بازم تشکر التماس دعا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 16 شهريور 1392برچسب:,

] [ 23:49 ] [ مئچان ]

[ ]